Bent u niet tevreden?
Wat te doen bij ontevredenheid
Ik streef er altijd naar om u de best mogelijke zorg te bieden voor uw voeten en lichaam, met behandelingen die aansluiten bij uw wensen en behoeften. Uw tevredenheid staat bij mij voorop, en ik neem graag de tijd om te zorgen dat u zich gehoord en begrepen voelt. Mocht u om welke reden dan ook niet volledig tevreden zijn over de behandeling, dan hoor ik dat graag van u. Samen kunnen we bespreken wat er anders of beter kan.
U kunt altijd contact met mij opnemen, telefonisch of via e-mail, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Komen we er samen niet uit, dan kunt u terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris die u verder kan helpen.
U kunt dan uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en ik ons aan de uitspraak moeten houden en
niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Meer informatie hierover kunt u hier vinden.